تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمل اجزای بدن انسان در ساک دستی؛ ادعای عجیب مرد پس از دستگیری + فیلم

حمل اجزای بدن انسان در ساک دستی ؛ ادعای عجیب مرد بعد از دستگیری + فیلم/// در حال تکمیلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دستگیری مردی را نشان می دهد که با خود اجزای بدن انسان را  در یکی از ایستگاه های اتوبوس استان گوایژو چین حمل می‌کرد.

در این ویدئو مشاهده می شود در ابتدا یک مرد 50 ساله وارد ایستگاه اتوبوس شده و ساک خود را با خونسردی در داخل دستگاه اسکنر قرار می دهد. ماموران بازرسی با مشاهده تصویر دست یک انسان که اسکنر نشان می داد مات و مبهوت شده و بلافاصله از پلیس ایستگاه خواستند تا این مرد را متوقف کرده و بازداشت کند.

این مرد در حالی که ادعا می کرد قاچاقچی بدن انسان نیست به پلیس گفت این دو دست متعلق به برادر متوفی‌اش است که در یک حادثه قطع شده و حالا او قصد دارد تا آنها را به روستای خود بازگردانده و در کنار جنازه برادرش دفن کند.

پلیس ضمن تماس با بیمارستانی که متوفی پیشتر در آنجا تحت درمان بود و پی بردن به صحت ادعای این مرد، وی را آزاد کرد.

گفتنی است؛ بنا به یک سنت قدیمی در چین شخص متوفی باید با تمام اجزای بدن خود به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

حامل اجزای بدن انسان در ایستگاه اتوبوس دستگیر شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمل اجزای بدن انسان در ساک دستی؛ ادعای عجیب مرد پس از دستگیری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..