تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ملی کاریکاتور «همه مسئولیم» تمدید شد

جشنواره ملی کاریکاتور «همه مسئولیم» تمدید شدبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ عباس ناصری مسئول خانه کاریکاتور این حوزه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور «همه مسئولیم» به مدت یک هفته خبر داد.

وی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری کاریکاتور «همه مسئولیم» که قبلا 20 مرداد ماه اعلام شده بود به مدت یک هفته و تا 27 مرداد ماه تمدید شد.

ناصری افزود: به دلیل استقبال علاقه‌مندان سراسر کشور به موضوع‌ جشنواره ملی کاریکاتور «همه مسئولیم»، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تمدید شده و مهلت جدید نهایی و غیرقابل تمدید مجدد است.

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان همچنین می‌تواتند به‌ منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار برای شرکت در جشنواره به سایت جشنواره مراجعه کنند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ملی کاریکاتور «همه مسئولیم» تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..