تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر عامل سابق اپل انتظار دارد استارتاپش از اپل بزرگ‌تر شود

جان اسکالی، مدیر عامل سابق اپل، استارتاپی در زمینه‌ی دارو و سلامت با نام RXAdvance تأسیس کرده و معتقد است که شرکتش از اپل بزرگ‌تر خواهد شد.

جان اسکالی، مدیرعامل سابق شرکت‌های اپل و پپسی در حال کار روی استارتاپی با نام RXAdvance است که به اعتقاد او، از اپل هم بزرگ‌تر خواهد شد. RXAdvance یک شرکت مدیریت هزینه‌های پزشکی است که در زمینه‌ی کاهش هزینه‌های دارویی، جلوگیری از هزینه‌های مرتبط با دارو و مصرف بهینه‌ی آن، فعالیت می‌کند.

جان اسکالی زمانی که سمت مدیرعامل را در پپسی داشت، توسط استیو جابز، برای سمت مدیرعاملی اپل انتخاب شد. اسکالی ابتدا این پیشنهاد را رد کرد؛ ولی سؤال معروف جابز، نظر او رو تغییر داد. استیو جابز از او پرسید:

می‌خواهی تا آخر عمرت، آب و شکر به مردم بفروشی؟ یا می‌خواهی با من بیایی و جهان را تغییر دهی؟

اسکالی طی دهه‌ای که در اپل مشغول به کار بود، رابطه‌ی خوبی با جابز نداشت و باعث شد جابز از اپل اخراج شود؛ موضوعی که امروزه باعث ندامت اسکالی شده است. او می‌گوید:

حالا که چند دهه تجربه کسب کرده‌ام، متوجه اهمیت بنیان‌گذاران هستم. آنچه بین من و استیو گذشت، دعوا بر سر قدرت نبود؛ ما دو طرز فکر متفاوت داشتیم. در هر صورت این موضوع مربوط به قدیم است و نمی‌توانم تغییرش دهم. خوشحالم که استیو مجددا به اپل برگشت و یک مدیر عامل موفق هم محسوب می‌شد. وقتی استیو بازگشت، خیلی پخته‌تر از قبل بود.

دارو

مقاله‌ی مرتبط:

اسکالی پس از ترک اپل، به یک سرمایه‌گذار در دنیای فناوری تبدیل شد. او در حال حاضر شریک مؤسس یک استارتاپ در حوزه‌ی سلامت با نام RXAdvance است که می‌خواهد از اپل هم بزرگ‌تر شود. اسکالی می‌گوید پنج درصد از جمعیت آمریکا همواره بیمار هستند و مجموعا سه تریلیون دلار برای درمان خود هزینه می‌کنند. اسکالی در این مورد می‌گوید:

من می‌خواهم با نگاهی خیرخواهانه وارد صنعت پزشکی شوم. چگونه باید از رویه‌های پزشکی که زمان‌بر و هزینه‌بر هستند، جلوگیری کرد؟ این رویه‌ها از کل هزینه‌های سه تریلیون دلاری پزشکی، ۸۴۰ میلیون دلار را شامل می‌شود که چند برابر بزرگ‌تر از صنایع دیگر است. از این ۸۴۰ میلیون دلار، حدود ۳۵۰ میلیون دلار، هزینه‌های اجتناب‌پذیر محسوب می‌شود؛ هزینه‌هایی مثل هزینه‌های مصرف داروهای اشتباه یا هزینه‌های مصرف نکردن به‌موقع داروها. اگر بتوانیم فقط درصدی از این هزینه‌ی اجتناب‌پذیر را به دست آوریم، می‌توانیم تمام آمریکا را با آن بیمه‌ی سلامت کنیم. در این صنعت بیش از هر صنعت دیگری در آمریکا، هزینه‌های اداری و تأثیرات سیاسی وجود دارد. ما امسال ۵۰۰ میلیون دلار درآمد قرارداد خواهیم داشت و تا سال ۲۰۱۸، به‌راحتی به سوددهی می‌رسیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا استارتاپ جدید جان اسکالی می‌تواند به باارزش‌ترین شرکت جهان تبدیل شود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر عامل سابق اپل انتظار دارد استارتاپش از اپل بزرگ‌تر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..