تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مگس‌های سفید برخی معابر را Ÿ

سلامت نیوز:رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از عدم ارائه راهکار مناسب برای مقابله با مگس‌های سفید گفت: ازدیاد این حشرات به قدری است که برخی معابر را غیر قابل تردد کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، محسن سرخو در سیصدو شصت و هشتمین جلسه شورا با اشاره به شهادت محسن حججی گفت: شهادت محسن حججی اسطوره سازی در پاسداری از ارزش ها بود؛ امیدوارم در شهر بتوانیم نمادی را برای پاسداشت شهادت مدافعین حرم ایجاد کنیم.

او ادامه داد: شهادت این جوان به دست عوامل منطقه‌ای استکبار جهانی و عوامل رژیم شاهزادگان عیاش سعودی اتفاق افتاد آنان که سعی می کنند چهره خشنی از اسلام ارائه دهند و بویی از رحمانیت اسلام نبرده‌اند.

سرخو با اشاره به ازدیاد مگس‌های سفید گفت: حجم وسیعی از این حشرات در معابر شهر تهران وجود دارند که به علت اندازه کوچکشان مشکلات تنفسی و گوارشی هم برای شهروندان ایجاد کرده‌اند. برخی معابر حتی غیر قابل تردد شده‌اند و شهرداری باید در این زمینه راه حلی فوری و اساسی ارائه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مگس‌های سفید برخی معابر را Ÿ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..