تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان در سنندج تشکیل شد

اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان در سنندج تشکیل شد

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، رامین اسدنژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از اماکن تجاری، خدماتی و مسکونی در سطح شهر وجود دارند که از ایمنی لازم در هنگام بروز حوادث نظیر آتش سوزی برخوردار نیستند.

وی افزود: ساختمان ‎ های مسکونی و یا اماکن تجاری موظف به رعایت و نصب تجهیزات ایمنی در ساختمان و محل کار براساس مقررات ملی ساختمان هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج کرد: بر اساس آیین نامه‌های مبحث سوم مقررات ملی ساختمان که به مسئله حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق تاکید دارد، از ساختمان‌هایی که در حال احداث هستند توسط کارشناسان این سازمان بازدید به عمل خواهد آمد و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم نصب سیستم‌های اطفاء و اعلان حریق پایانکار برای آن صادر نخواهد شد.

اسدنژاد تاکید کرد: اماکن تجاری، پاساژها، بازار و ادارات باید امکاناتی از قبیل سیستم اعلام و اطفاء حریق، مسیرهای فرار براساس ضوابط، خروجی‌هایی با عرض مناسب، وسایل تهویه دود و آلاینده‌ها را داشته باشد و ساختمان‌های جدیدالاحداث هم طبق ضوابط باید از مصالح غیرقابل اشتعال استفاده کنند.

وی از تشکیل اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان خبر داد و گفت: با هدف بررسی ایمنی اماکن تجاری و مسکونی این اکیپ تشکیل شده است .

اسد نژاد خاطرنشان کرد: این اکیپ که متشکل از چهار نفر از کارشناسان با تجربه این سازمان هستند به صورت مستمر و براساس اولویت از پاساژها و بازار و همچنین از ساختمان‌های بلند مرتبه بازدید خواهند کرد و مشکلات این اماکن را ثبت می‌کنند.

وی عنوان کرد: پس از بازدید این اکیپ مشکلات ثبت شده در کارگروهی متشکل از نماینده نظام مهندسی، نماینده دادستانی، اداره کار و آتش نشانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: نتیجه جلسه کارگروه به مالکان اماکن تجاری و همچنین شهرداری منطقه ابلاغ خواهد شد و مدت زمانی هم برای رفع مشکلات ایمنی ساختمان برای مالکان تعیین خواهد شد.

اسد نژاد گفت: تعامل و همکاری شهروندان و مالکان اماکن تجاری با اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان قطعاً در کاهش حوادث تاثیرگذار خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: مالکان اماکن تجاری و کسبه بازار همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند تا در سایه تعامل دو سویه بتوانیم گام مهمی در جهت کاهش حوادث در سطح شهر برداریم.

 

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان در سنندج تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..