تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه‎ساز کردستان رونمایی شد

پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه‎ساز کردستان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مدیرکل کتابخانه ‎ های عمومی استان کردستان در ابتدای این مراسم با اشاره به نقش مهم کتابخانه‏های عمومی در توسعه کشور، اظهار کرد: کتاب رکن اساسی فرهنگ و از نیازهای مهم جامعه است.

اسماعیل احمدی عنوان کرد: نخستین جشنواره خیرین کتابخانه‏ساز کردستان در سال گذشته با استقبال بی نظیری از سوی مردم نوع دوست استان برگزار شد و این امر انگیزه متولیان را برای برگزاری جشنواره‏های بعدی مضاعف کرد.

وی ادامه داد: جلب مشارکت اقشار مختلف مردم به‏ویژه خیرین در راستای کمک به کتابخانه‏های عمومی یکی از نیازهای اصلی در استان کردستان است و دومین جشنواره خیرین کتابخانه ‎ ساز استان نیز بر همین اساس برگزار می‌‏شود.

احمدی با اشاره به اینکه خیرین می‌توانند بسیار در بحث توسعه کتاب تاثیرگذار باشند، افزود: هیچ تمدنی بدون کتاب نمی‌تواند شکل بگیرد و دوام داشته باشد، به همین منظور باید بیش از پیش به کتاب توجه کنیم.

مدیرکل کتابخانه ‎ های عمومی استان کردستان تصریح کرد: امروزه پرداختن به دنیای مجازی کمی بحث کتابخوانی را تحت تاثیر خود قرار داده است اما باید این مهم را یادآور شویم که هیچ چیزی در دنیا نمی‌تواند جای کتاب را بگیرد چون رشد و توسعه هر جامعه در نقاط مختلف، بستگی به ارزش نهادن به کتاب و کتابخوانی دارد.

وی نقش خیرین را در هر جامعه ای بسیار ارزنده و مهم ارزیابی کرد و گفت: بدون شک حمایت این قشر از کتابخانه ‎ های عمومی نیز منشاء خیر و برکت برای این بخش فرهنگی خواهد بود.

احمدی گفت: برنامه‏ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم انجام گرفته و تلاش ما این است که جشنواره مذکور به بهترین شکل برگزار شود.

طراح پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه ساز استان کردستان نیز در ادامه مراسم عنوان کرد: در فضای فرهنگی، علمی و اجتماعی موجود جامعه، کتاب دریچه‌ای است به روی آسمان صاف و پاک دانش و معرفت و کتابخانه یک پالایشگاه فرهنگی است.

شعیب مکتب‏داری اضافه کرد: پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه‏ساز بر این اساس طراحی شد که بتواند نقش کتابخانه را به عنوان یک پالایشگاه فرهنگی ویژه به خوبی نشان دهد.

 

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر دومین جشنواره خیرین کتابخانه‎ساز کردستان رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..