تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شادترین ساز ایرانی در مشهد نواخته شد

۵۸۱۵۷۸

۳۴۰  بازدید

سرپرست گروه لیان پس از اجرا در یک مراسم خیریه در مشهد گفت: «خوشحالم که توانستم ساز نی‌انبان را در قلب خراسان روی صحنه ببرم. البته پیش از این در سال ١٣٧٣ در قالب موسیقى دانش آموزى هم در مشهد اجرا داشتم.»

خبرآنلاین: سرپرست گروه لیان پس از اجرا در یک مراسم خیریه در مشهد گفت: «خوشحالم که توانستم ساز نی‌انبان را در قلب خراسان روی صحنه ببرم. البته پیش از این در سال ١٣٧٣ در قالب موسیقى دانش آموزى هم در مشهد اجرا داشتم.»

محسن شریفیان پس از اجرا در مراسم «شکوه مهرورزی» موسسه خيريه شهيد بهشتى در مشهد گفت: «نی انبان شادترین ساز ایرانی است که اجرای آن در مراسم مختلف همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. به نظر من لازمه و مكمل آواهاى غمگين، موسيقى شاد است و نمى‌توانيم تنها به يك كدام بپردازيم و خوشحالم که توانستم حال مخاطبانم را خوب كنم.»


شریفیان درباره اجرای برنامه با گروه لیان در مشهد نیز گفت: «مشهد به هر حال شرایط خاص خودش را دارد و قابل احترام است و اگر شرایطی مهیا شود که در این شهر روی صحنه برویم، قطعا تمام عوایدش را به امور خیریه اختصاص خواهیم داد.»

گروه لیان هفته گذشته در تهران روی صحنه رفت و با گلچینی از آثارش به اجرای برنامه‌ای پرشور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شادترین ساز ایرانی در مشهد نواخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..