تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خورشیدگرفتگی کامل هفته آینده را چطور زنده و آنلاین ببینید؟/ هیجان‌زدگی آمریکایی‌ها

خورشیدگرفتگی کامل هفته آینده را چطور زنده و آنلاین ببینید؟/ هیجان‌زدگی آمریکایی‌ها

به گزارش خبرآنلاین،اما ساکنان دیگر نقاط جهان هم می‌توانند از پخش زنده این خورشیدگرفتگی کامل لذت ببرند. برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد و می‌توانید از گوشی و تبلت‌تان همه جزئیات را ببینید. جالب است بدانید 1 فضاپیما، 3 هواپیما، 50 بالن و همچنین ایستگاه فضایی بین‌المللی از این رویداد نجومی فیلم‌برداری کرده و ویدیوی زنده آن را به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند.

سایت ناسا

ناسا به صورت کامل این خورشیدگرفتگی را از زمان شروع تا پایان پوشش می‌دهد. برای دیدن پخش زنده می‌توانید به این بخش در سایت ناسا {اینجا} بروید. 

تماشا با کیفیت 4K

اگر اینترنت با سرعت خیلی بالا داشته باشید(که معمولا نداریم) سایت Astronomy.com با وضوح فوق‌العاده 4K این خورشیدگرفتگی را به صورت مستقیم پخش می‌کند. 

اپلیکیشن‌هایی برای رصد

آزمایشگاه عمومی و آموزشی سان فرانسیسکو (San Francisco Exploratorium) این رویداد نجومی را  به وسیله اپلیکیشن‌های آیفون و اندروید خود پوشش می‌دهد. برای نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های اندورید به {اینجا} و روی گوشی‌های آیفون به {اینجا} بروید. 

۵۴۵۴ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خورشیدگرفتگی کامل هفته آینده را چطور زنده و آنلاین ببینید؟/ هیجان‌زدگی آمریکایی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..