تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات ابررایانه اچ‌پی در فضا

فناوری اطلاعات > اینترنت - «اچ پی انترپرایز» با ناسا تیم مشترکی را برای راه اندازی ابررایانه‌ای در فضا تشکیل دادند تا راه برای ارتباطات با مریخ راحت‌تر شود.

به گزارش خبرآنلاین، ابررایانه موسوم به Spaceborne Computer از مرکز فضایی کندی در فلوریدا با فضاپیمای SpaceX CRS-12، توسعه یافته توسط تیم ایلان ماسک به فضا برای نصب در لابراتوار ملی ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب خواهد شد.

از این ابررایانه برای مطالعه نحوه رفتن به مریخ استفاده خواهد شد. برای فضانوردان در مریخ 40 دقیقه وقت برای ارسال و دریافت پیام صرف خواهد شد و این زمان برای رخدادهای پیش بینی نشده در مریخ می تواند خطرناک باشد. کوتاه تر کردن زمان برای تبادل پیام از طریق ابررایانه مستقر در فضا می تواند گره گشا باشد.

آنچه اچ پی قرار است بسازد سیستم HPE Apollo 40 class system است که در برابر متغیرهایی مانند تابش، شعله های خورشیدی، میکرومتری، انرژی ناپایدار و نامنظم شدن سیستم خنک کننده مقاومت دارد.


5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات ابررایانه اچ‌پی در فضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..