تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه مجله نیوزویک به ترامپ و پوتین

کنایه‌ی عجیب یک مجله به ترامپ و پوتین+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فضای مجازی تصویری کنایه آمیز از عکس روی جلد مجله نیویورک در حال دست به دست شدن است. روی جلد این مجله عکس دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چاپ شده  و ارتباط این دو رئیس جمهور خطرناک ترین رابطه هم وابسته جهان توصیف شده است.

روی جلد مجله نیوزویک نوشته شده است:

"مجادله عشاق؛ ترامپ، پوتین و خطرناک‌ترین رابطه هم‌وابسته جهان".

نیوزویک نوشته "اظهارات تمجیدآمیز ترامپ از پوتین در کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ باعث شد که رئیس‌جمهور روسیه به او برای ورود به کاخ سفید کمک کند".

در زیر می توانید عکس روی جلد مجله نیوزویک را مشاهده کنید.

کنایه‌ی عجیب یک مجله به ترامپ و پوتین+عکس

انتهای پیام/

تصویری کنایه‌آمیز از ترامپ و پوتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه مجله نیوزویک به ترامپ و پوتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..