تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت وام ازدواج در بانک گردشگری

بانک گردشگری در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان و همسویی با سیاست های کلان بانک مرکزی در بسیج منابع بانکی برای این امر مهم اجتماعی، وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت می کند.

به گزارش شمانیوز، فراهم کردن شرایط مساعد پرداخت وام ازدواج در قالب طرح ضربتی بانک مرکزی در دستور کار قرار دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور و تشکیل پرونده، برای دریافت وام خود اقدام کنند.
گفتنی است بانک گردشگری با طراحی جشنواره حساب های قرض الحسنه، بخشی از منابع این حساب ها را برای پرداخت ساده تر وام ازدواج به زوج های جوان اختصاص داده است.

منبع:روابط عمومی بانک گردشگری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت وام ازدواج در بانک گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..