تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی

۵۸۱۳۷۷

۲۹۷  بازدید

عکس هایی که می‌بینیم، معمولا عکس هایی هستند که در یک لحظه کوتاه گرفته شده اند، اما این عکس‌ها کاملا متفاوت هستند.

برترین ها: عکس هایی که می‌بینیم، معمولا عکس هایی هستند که در یک لحظه کوتاه گرفته شده اند، اما این عکس‌ها کاملا متفاوت هستند. هدف از عکاسی با نوردهی طولانی، خلق تصویری است که بر تاثیر گذر زمان تاکید دارد. هیچ تعریف ثابتی از «طولانی» وجود ندارد، زیرا یک عکس ۳۰ دقیقه‌ای از یک شیء ثابت ممکن است قابل تمییز با یک نوردهی کوتاه نباشد؛ بنابراین گنجاندن حرکت (عمدتا از طریق نور) فاکتور اصلی است که باعث جذابیت این تصاویر می‌شود. در این مطلب نمونه‌های جالب و خلاقانه از عکاسی با نوردهی طولانی را مشاهده می‌کنید.

بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید  بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی که تا به حال دیده اید 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین نمونه‌های عکاسی با نوردهی طولانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..