تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار تولیدکنندگان محتوا تمامی ندارد/ باید قهرمانان ملی را به کودکان معرفی کنیم

در مراسم رونمایی از نوشت‌افزار بابای دریایی مطرح شد؛

تولیدکنندگان محتوا کارشان تمامی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از نوشت‌افزارهای «بابای دریایی» صبح امروز در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم سید صادق رضایی رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان، با اشاره به نیاز کودکان و نوجوان به الگوهای زنده گفت: قشر کودک و نوجوان باید الگوی خود را بشناسد. اگر حوزه هنری این کار را نکند، دشمنان ما الگوهای خود را به کودک و نوجوان کشورمان معرفی می‌کنند.

وی افزود: کودکان در همه زمینه‌ها به الگو نیاز دارند. امروز قهرمان و الگویشان کسانی شدند که ما آنها را قبول نداریم. اگر نگاه قرآنی، ایرانی، اسلامی و تکلیفی داشته باشیم، نیاز است بزرگان ملی خود را بشناسیم و آنها را به عنوان الگو به کودکانمان معرفی کنیم. کار کسانی که تولید محتوا می‌کنند، تمام نمی‌شود. تولید لوازم التحریر هم از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس حوزه هنری کودکان و نوجوانان با اشاره به تأثیر 9 ماهه و دوازده ماهه طرح روی جلد بر کودک و نوجوان اظهار داشت: با توجه به اهمیت الگوسازی و تأثیرگذاری فرهنگی، طرح جلد نوشت افزارهای بابای دریایی، در نیروی دریایی تایید شد. این‌ آثار چاپ شده و امروز رونمایی می‌شود.

در ادامه مراسم مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات مقاومت حوزه هنری، با اشاره به تأسیس گروه 47 در آلمان برای نگارش کتاب درباره جنگ و سخت بودن نگارش این‌گونه کتب بیان کرد: نوشتن پس از جنگ، یک سنت است. این ادبیات همراه و همدمی جز انسان ندارد. گاهی احساس می‌کنم حفظ ادبیات دفاع مقدس و انقلاب مثل حفظ حدود و ثغور کشور است. وقتی جنگی طولانی می‌شود، مقاومت زنان در پشت جبهه‌ها مهم می‌شود.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی درست برای نسل آینده گفت: برای تولید این نوشت‌افزارها، در ابتدا با 12 فرمانده نیروی دریایی صحبت کردیم و 12 اثر از خاطرات آنها نوشته شد.

گفتنی است؛ پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی میان حوزه هنری استان تهران و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دفاتر و نوشت افزارهای تخصصی ایرانی با نماد «بابای دریایی» توسط حوزه هنری استان تهران طراحی و تولید شده است.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار تولیدکنندگان محتوا تمامی ندارد/ باید قهرمانان ملی را به کودکان معرفی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..