تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر روانی رنگ‌ها در دکوراسیون خانه

۵۷۷۵۰۲

۵۰۰  بازدید

چرا هر کسی رنگ خاصی رو برای رنگ آمیزی اتاقش انتخاب میکنه؟ آیا این انتخاب بر اساس سلیقه شخصیه؟ یا بر اساس رنگ مد فصل؟ آیا رنگ دیوار، مبلمان و صندلی ها می تونن تاثیر روانی روی ما داشته باشن؟

وب سایت بدونیم: چرا هر کسی رنگ خاصی رو برای رنگ آمیزی اتاقش انتخاب میکنه؟ آیا این انتخاب بر اساس سلیقه شخصیه؟ یا بر اساس رنگ مد فصل؟ آیا رنگ دیوار، مبلمان و صندلی ها می تونن تاثیر روانی روی ما داشته باشن؟

درسته رنگ هایی که برای اتاق ها انتخاب می کنیم روی روحیه و روان ما تاثیر میزارن پس با خوندن مطلب زیر در انتخاب اون ها دقیق تر باشیم.


زردتاثیرات روانی رنگ ها در خانه

تاثیرات روانی رنگ ها در خانه

رنگ زرد رنگی شاد و انرژی بخشه و برای آشپزخونه ها و اتاق های پذیرایی خیلی مناسبه. این رنگ شاد رو می تونید در راهروها هم به کار ببرید چون به محض این که وارد خونه می شید حس خوبی بهتون میده. اگر رنگ زرد رو به عنوان تک رنگ برای خونه استفاده کنید تاثیر کاملا برعکس میزاره. پس برای تاثیر بهتر اون رو به عنوان رنگ حاشیه و همراه با رنگ سفید استفاده کنید.
آبیتاثیرات روانی رنگ ها در خانه

تاثیرات روانی رنگ ها در خانه

آبی، رنگ آسمان و دریا تاثیر آرام بخش داره و برای حمام و اتاق خواب مناسبه. اگه می خواید از تاثیر آرام بخش این رنگ استفاده ببرید حتما از طیف های کم رنگ و ملایم آبی به کار ببرید نه از طیف های تیره و پررنگ. البته این رنگ روی استعداد و بهره وری هم تاثیر میزاره پس برای دفتر کار هم میشه ازش استفاده کرد.
صورتیتاثیرات روانی رنگ ها در خانه

تاثیرات روانی رنگ ها در خانه

محققان در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدن که خیره شدن به رنگ صورتی بعد از تمرین ضربان قلب، نبض و تنفس رو کاهش میده. به علاوه این صورتی یک رنگ شاد و نشاط بخشه و همین او ن رو رنگی مناسب برای اتاق خواب و نشیمن کرده.
قرمزتاثیرات روانی رنگ ها در خانه

تاثیرات روانی رنگ ها در خانه

قرمز برعکس صورتی رنگی ست تند و قوی و تاثیری قوی هم میتونه روی روحیه داشته باشه. رنگ قرمز اشتها رو بالا میبره بنابراین معمولا برای اتاق غذاخوری استفاده میشه. قرمز سمبل عشق و انرژیه و در مکان هایی که به کار برده میشه به طور طبیعی تشویق به گفت و گو و محاوره میکنه. این رنگ رو هرگز نمی تونیددر اتاق خواب که به حس آرامش نیاز داره استفاده کنید.
سبزتاثیرات روانی رنگ ها در خانه

تاثیرات روانی رنگ ها در خانه

رنگ سبز سمبل سلامت و بهداشته و به طور طبیعی استرس رو از بین میبره. این رنگ ما رو به یاد طبیعت میندازه و هم تاثیر آرام بخش و هم نیروبخش داره. رنگ سبز رو در تمام قسمت های خونه میشه به کار برد و بیشتر برای اتاق خواب مناسبه. این رنگ رو می تونید با گل و گیاه هم به خونه بیارید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر روانی رنگ‌ها در دکوراسیون خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..