تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه‌آسای مادر و کودک از تصادف وحشتناک + فیلم

نجات معجزه آسای مادر و کودک ازتصادف وحشیان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از ایستگاه های اتوبوس در میتیچی واقع در روسیه، مادر و کودکی در اثر انحراف خودرویی با سرعت بالا، به هوا پرتاب شده و به طور معجزه آسایی هر دو زنده ماندند.

این مادر و کودک به همراه کالسکه طعمه رانندگی وحشیانه مردی شدند که در اثر سرعت زیاد از مسیر منحرف شد و با شدت تمام به گروهی از مردم که در ایستگاه منتظر اتوبوس بودند، برخورد کرد.

شدت برخورد به اندازه ای بود که این مادر و کودک را به هوا پرتاب کرد اما در کمال ناباوری هر دوی آنها از این حادثه جان سالم به در بردند. 


ویدئوی زیر صحنه هایی از این حادثه دلخراش را نشان می دهد.

انتهای پیام/

جان سالم به در بردن مادر و کودک از تصادف وحشتناک 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه‌آسای مادر و کودک از تصادف وحشتناک + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..