تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش مالی فاکسکان؛ سه‌ماهه‌ای ناامیدکننده پیش از عرضه‌ی آیفون 8

گزارش مالی فاکسکان، مسئول مونتاژ دستگاه‌های اپل، نشان می‌دهد که این شرکت با درآمد ۵۸۹ میلیون دلاری، سه‌ماهه‌ی ناامیدکننده‌ای را گذرانده است.

شرکت تایوانی فاکسکان که مسئول مونتاژ کردن قطعات گوشی‌های آیفون و دیگر دستگاه‌های اپل را بر عهده دارد، گزارش مالی ناامیدکننده‌ای منتشر کرد. این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، تنها ۵۸۹ میلیون دلار درآمد داشته است که فاصله‌ی زیادی با پیش‌بینی ۷۸۱.۵ میلیون دلاری دارد. مسئولان فاکسکان هم هیچ توضیحی در مورد دلایل عملکرد ضعیف این شرکت ارائه نکرده‌اند.

در سه‌ماهه‌ی مالی که با ماه ژوئن آغاز می‌شود؛ فروش گوشی‌های آیفون کاهش پیدا می‌کند. اکثر خریداران منتظر عرضه‌ی مدل‌های جدید هستند و دیگر هم خبری از حراج‌های شب عید و تعطیلات آخر سال نیست. با توجه به اینکه بیش از نیمی از درآمد فاکسکان، توسط اپل تأمین می‌شود، معمولا درآمد این شرکت در سه‌ماهه‌ی مذکور، افت می‌کند.

آیفون ۸

مقاله‌های مرتبط:

دلیل دیگر، مشکلات مربوط به تولید آیفون ۸ محسوب می‌شود. طراحی نمایشگر اولد و قرار دادن حسگر اثر انگشت در آن، روند خط تولید فاکسکان را کند کرده است. حتی اگر این گوشی در ماه سپتامبر عرضه شود، تولید آن محدود خواهد بود؛ حتی ممکن است عرضه‌ی آن تا ماه نوامبر به تعویق بیفتد. به احتمال زیاد در ماه سپتامبر دو گوشی آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در تیراژ بالا عرضه می‌شود؛ ولی قطعا تفاوت چشمگیری در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نخواهند داشت. این دو گوشی احتمالا از تراشه‌ی اپل A11 و فناوری شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند؛ ولی یک سری امکانات جذاب مثل نمایشگر اولد بدون حاشیه و حسگر  چهره، به آیفون ۸ محدود خواهد بود.

انتظار می‌رود عرضه‌ی آیفون‌های جدید، جهش بزرگی در وضعیت مالی فاکسکان ایجاد کند. نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش مالی فاکسکان؛ سه‌ماهه‌ای ناامیدکننده پیش از عرضه‌ی آیفون 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..