تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیپ ویژه حامد زمانی برای شهید محسن حججی

کلیپ ویژه حامد زمانی برای شهید محسن حججیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن حججی، نام آشنای این روزها در شبکه‌های اجتماعی و محافل خانواده‌هایی است که اخبار پیشروی‌های رزمندگان در سوریه را دنبال می‌کنند، مدافعانی که با همه وجود برای دفاع از حرم حضرت زینب (ع)  جانفشانی می‌کنند.

این شهید والامقام هفته گذشته به دست گروه تکفیری تروریستی داعش اسیر شد و روز بعد با سرِ بریده خبر شهادتش به تایید رسید، برای نخستین بار همسرش این خبر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت که آروزی همسرش برآورده شده است.

واکنش‌ها به خبر شهادت وی در شبکه‌های اجتماعی رنگ و بویی خاص به این فضا داد، تصویرگری‌ها، متن‌های زیبا، فیلم‌ها و کلیپ‌های فراوانی در تمجید شهید محسن حججی منتشر شد از عکس‌های دوره نوجوانی تا فیلم‌های کوتاه اردوهای جهادیش، همه و همه نشان از عشق و علاقه وی به اهل بیت علیهم السلام دارد.

در میان تمامی این واکنش‌های تصویری و ویدئویی، حامد زمانی خواننده معروف کشورمان نیز برای وی کلیپی زیبا تهیه کرده است که در ادامه می توانید آن را ببنید.

انتهای پیام/

خوانندگی حامد زمانی برای شهید محسن حججی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیپ ویژه حامد زمانی برای شهید محسن حججی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..