تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح جالب رامبد جوان برای صرفه‌جویی در مصرف برق

طرح جالب رامبد جوان برای صرفه جویی در مصرف برقبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه با پیشرفت فناوری در تمامی زمینه‌های زندگی بشر، امکانات و رفاه روزافزونی برای انسان‌ها فراهم آمده که وجود وسایل مختلف رفاهی در اطرافمان نشانگر این موضوع است.

در سال جاری اهمیت صرفه جویی انرژی برق به جهت خشکسالی‌های اخیر دو چندان شده است. زمانی که صحبت از خشکسالی به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند کمبود آب و ضرورت صرفه جویی در مصرف این مایع حیاتی می‌باشد، اما با پدیده خشکسالی به خصوص در سال جاری ضرورت صرفه جویی در مصرف برق اگر پر اهمیت‌تر از مصرف آب نباشد قطعاً اهمیت کمتری ندارد.

هنرمندان و بازیگران که یکی از پربازدیدترین صفحات مجازی  را در اختیار دارند می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ درست استفاده از برق نقش موثری داشته باشند.

در همین راستا رامبد جوان مجری مشهور پرمخاطب‌ترین مجموعه تلویزیونی خندوانه که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند با انتشار تصویری از یک طرح جالب مردم را تشویق به صرفه جویی در مصرف برق کرد. 

 طرح جالب رامبد جوان برای صرفه جویی در مصرف برق

 انتهای پیام/ 

توصیه رامبد جوان به صرفه جویی در مصرف برق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح جالب رامبد جوان برای صرفه‌جویی در مصرف برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..