تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبیین استراتژی دیجیتال دولت روسیه در قبال انتخابات ریاست جمهوری سال بعد

تبیین استراتژی دیجیتال دولت روسیه در قبال انتخابات ریاست جمهوری سال بعد

 

به گزارش خبرآنلاین، به دلیل محبوبیت سایت‌ها و سرویس‌های زیرمجموعه mail.ru دولت روسیه آن را به خدمت گرفته تا بتواند سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 روسیه را آن طور که دوست دارد، رقم بزند.

بر اساس گزارش RBC سیاسیون در کرملین به گفته منابع آگاه، استراتژی جدیدی دیجیتالی را تعریف کرده تا حداکثر مشارکت سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری را از طریق شبکه‌های اجتماعی به دست بیاورند.

طبق این گرازش، کمیته مرکزی انتخابات روسیه دستورالعملی را نوشته و در آن به صراحت آورده است که گروه اینترنتی Mail.Ru مورد علاقه دولت بوده و شرکت‌هایی مانند Rambler & Co نیز در این رسته جای می‌گیرد.

بخش اعظمی از اینترنت روسیه در دستان پرقدرت گروه Mail.Ru است و ماهانه به 53 میلیون کاربر فعال 12 تا 64 ساله خدمات ارائه می کند.

بیش از نیمی از جمعیت 144 میلیونی روسیه آنلاین هستند و از 85 میلیون کاربر اینترنت بیش از 90 درصدشان با mail.ru کار می‌کنند. از سوی دیگر VKontakte که پاول دوروف آن را نوشته و امروز با 440 میلیون کاربر در 83 زبان معروف‌ترین پیام رسان موبایلی در روسیه با 43 میلیون کاربر است که در اختیار گروه Mail.Ru است و به همین دلیل دولت روسیه قصد دارد با بسته های تشویقی کاربران را برای انتخابات ریاست جمهوری سال بعد به نفع خود آماده کند.

شبکه اجتماعی OK یا Odnoklassniki یکی دیگر از شبکه های محبوب زیرگروه mail.ru است که ارتباطات ویژه‌ای با کرملین دارد.

15 ژوئن با استفاد از اپ OK Live از کاربران خواسته شد تا در خط مستقیم با پوتین از وی سوالات خود را بپرسند و بیش از 279700 سوال از وی مطرح شد. هرچند فقط دو سوال از این تعداد در برنامه تلویزیونی از پوتین پرسیده شد، اما اهمیت شبکه‌های اجتماعی برای افزایش مشارکت سیاسی مردم در استراتژی مردان کرملین قرار گرفته تا بتوانند در رخداد سیاسی 2018 از آن نهایت استفاده را داشته باشند.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبیین استراتژی دیجیتال دولت روسیه در قبال انتخابات ریاست جمهوری سال بعد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..