تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش ویژه برنامه قرآنی نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما

رونمایی از برنامه جدید ویژه نوجوان در شبکه قرآن و معارف سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ «نیمرخ» ویژه برنامه‌ای است که برای مخاطب نوجوان تهیه و تولید شده و قرار است بزودی از شبکه معارف سیما پخش شود.

این برنامه که با ساختار نمایشی جلوی دوربین می‌رود، در دو گروه دختران و پسران تولید می‌شود و موضوعاتی از جمله نحوه استفاده از فناوری‌های جدید را محور اصلی خود قرار داده است.

همچنین با توجه به تخصصی بودن شبکه قرآن و معارف سیما، رویکرد قرآنی «نیمرخ» یکی از مختصات اصلی این برنامه است.

نویسندگی «نیمرخ» را لیلی عاج و طناز مظفری بر عهده دارند. اجرای بخش پسران را محمد شادانی، بهزاد رحمانی، مهدی عطاران و مهران ضیغمی و اجرای بخش دختران را حنانه احدی، طناز دهقان و عرفانه سرای سرور بر عهده دارند.

«نیمرخ» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما است که روزهای شنبه تا پنجشنبه از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

پخش نیمرخ این بار از شبکه قرآن سیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش ویژه برنامه قرآنی نوجوان از شبکه قرآن و معارف سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..