تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری شبکه کودک سیما با مراکز استانی آغاز شد

همکاری شبکه کودک سیما با مراکز استانی آغاز شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پخش مجموعه مداد رنگی از شبکه نهال آغازی بر همکاری های آتی شبکه کودک سیما با مراکز استانی است تا بدین وسیله تولیدات فاخر استان‌ها در عرصه کودک از محدودیت پخش خارج شده و با پخش سراسری در شبکه کودک به همه کودکان ایرانی عرضه شود.

در این راستا برنامه مداد رنگی را که با محوریت آموزش نقاشی و سبک زندگی اسلامی همه روزه رأس ساعت 16 از شبکه نهال تقدیم کودکان ایرانی می‌گردد، می‌توان به عنوان اولین نمونه نام برد.

برنامه تلویزیونی مداد رنگی برای نقاشی هویت و شخصیت کودکان ایرانی

محمدرضا بهروز تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه مداد رنگی با بررسی روش های جدید و سبک جذاب به دنبال سبک زندگی مناسب برای کودکان و آینده سازان کشور است.

وی گفت: این برنامه که در مرکز قم تولید می‌شود، به آموزش مسائلی چون نه گفتن، انتخاب دوست، مدیریت زمان، مدیریت رابطه، مدیریت محبت، وادادگی فرهنگی و فکری و جوزدگی می پردازد.

بهروز گفت: یکی از نوآوری‌های این برنامه کمک به قصه گویی توسط کودکان است و در بخش هایی از این برنامه از کودکان خواسته می‌شود، مطابق تصاویر طراحی شده قصه بگویند.

بهروز ضمن گلایه از بی توجهی بدنه علمی کشور به حوزه کودک گفت: امیدوارم با توجه سازمان صدا و سیما به کودک و نوجوان، شاهد پیشرفت چشمگیر برنامه سازی در این حوزه باشیم.

شایان ذکر است؛ برنامه مداد رنگی از تولیدات برتر مراکز استان‌هاست که به مدت 15 سال به تهیه کنندگی مهدی نیک روش از شبکه استانی قم پخش می شد و با بررسی های صورت گرفته برای پخش از شبکه کودک سیما برگزیده شده است.

انتهای پیام/

 برنامه جدید شبکه کودک به سبک زندگی اسلامی می‌پردازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری شبکه کودک سیما با مراکز استانی آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..