تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارمندان هندی مجبورند هنگام کار کلاه کاسکت بگذارند

۵۸۰۷۶۰

۶۱۲  بازدید

کارمندان اداری یک ساختمان دولتی در هند، در ترس مداوم از اینکه هر لحظه قطعه‌ای از سقف روی سرشان بیفتد، مجبورند همیشه کلاه کاسکت استفاده کنند.

برترین ها: کارمندان اداری یک ساختمان دولتی در هند، در ترس مداوم از اینکه هر لحظه قطعه‌ای از سقف روی سرشان بیفتد، مجبورند همیشه کلاه کاسکت استفاده کنند. تصاویر زیر که چهار کارمند را نشان می‌دهد که درحالیکه کلاه کاسکت بر سر دارند مشغول انجام کارشان هستند، ماه گذشته در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد و بار دیگر درباره شرایط ضعیف کار در آسیا را بحث‌های برانگیخت. ویدئوی این کارمندان به سرعت توسط رسانه‌های خبری مورد بررسی قرار گرفت و تحقیقات نشان داد که بازرسان ایمنی دو سال پیش خطر کار در این ساختمان را گوشزد کرده، اما هیچ اقدامی برای انتقال کارمندان به محل امن‌تر صورت نگرفته است. اما این هشدار‌ها باعث نشده کارمندان از کلاه ایمنی استفاده کنند، بلکه چندین بار سقف روی سر آن‌ها ریخته و اکنون به دلیل بارندگی امکان دارد هر لحظه این اتفاق تکرار شود.

کارمندان هندی مجبورند هنگام کار کلاه کاسکت بگذارند  کارمندان هندی مجبورند هنگام کار کلاه کاسکت بگذارند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارمندان هندی مجبورند هنگام کار کلاه کاسکت بگذارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..