تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت دختران و پسران برهنه در استخر پارتی اصفهان

بازداشت دختران و پسران برهنه در استخر پارتی اصفهان بازداشت دختران و پسران برهنه در استخر پارتی اصفهان 

حضور پلیس در استخر پارتی دختران و پسران برهنه باعث آشوب در بین آنان شد و همگی توسط نیروی انتظامی توقیف شدند. با اخذ حکم مقام قضایی – سربازان گمنام سپاه ناحیه امام راستگو «ع» اصفهان با مشارکت نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 دختر و پسر نیمه لخت در استخر پارتی در اطراف شهر اصفهان کردند.

عوامل این شبکه به منظور توسعه و اشاعه فساد و فحشا در شبکه های مجازی فیلم هایي از مراسم هاي استخر پارتی خود در شبکه هاي مجازی اکران کرده بودند.چندی پیش خبری در خصوص انتشار تصویر هاي استخرهای مختلط واقع در قلب شهر شهر تهران در رسانه ها، موجی از تعجب را به همراه آورد و تا پس از زمزمه هاي وجود سالن هاي ماساژ و آرایشگاه هاي مختلط این بار چشم مردم به رخداد دیگری روشن شود.

بازداشت دختران و پسران برهنه در استخر پارتی اصفهان

استخر پارتی در حاشیه استان تهران

به گزارش پارس ناز اگر در شبکه هاي مجازی و شبکه های مجازی دارای حساب کاربری باشید، امکان ندارد تصویر هایي مربوط به استخر پارتی هاي جوانان در باغ هاي اطراف استان تهران را ندیده باشید. پدیده اي که به شدت در حال رواج یافتن میان جوانان هست. جوانانی که کاملا بی احتیاط تصویر هاي خود را در شرایط نامناسب در شبکه های مجازی با دیگران به اشتراک می گذراند

و اصلا نگرانی بابت سو بهره گیری از عکس هاي خصوصی خود ندارند. این بی پروایی تا جایی ادامه دارد که جوانان با تاسیس چالش ها و هشتگ هاي گوناگون و مرتبط با این موضوع یکدیگر را به شرکت در این مبارزه دعوت می کنند. در زمان هاي نه عمده دور، افراد جامعه، مخصوصا دختران نسبت به اکران شدن تصویر هاي بی حجاب خود در شبکه های مجازی حساسیت قابل توجهی به هزینه می‌دادند

اما امروزه با ریخته شدن قبح مسائل اخلاقی در شبکه هاي مجازی، دختران ابایی از انتشار تصویر هاي نیمه برهنه خود هم در شبکه های مجازی ندارند.باغ هاي اطراف استان تهران دراین روز هاي گرم سال میزبان جوانانی هست که با اطاعت از فرهنگ غربی، روی به تفریحات غیر اخلاقی آوردند که صدمه هاي اجتماعی فراوانی را به دنبال دارد.

برگزاری استخر پارتی، نوشیدن نوشیدنی هاي الکلی و استعمال دخانیات و مواد مخدر تنها بخشی از رویدادها ناگواری هست که در باغ هاي اطراف شهر تهران در حال رخ دادن هست.

نوشیدنی الکلی و نبود محدودیت عامل جذب جوانان

مهشید 23 ساله یکی از دخترانی هست که در طول ماه دست کم به 3 استخر پارتی دعوت می شود. مهشید میگوید: در برنامه هاي گوناگون با پسران گوناگونی آشنا میشوم که انها برای برنامه هاي بعدی زنگ می‌زنند و دعوتم میکنند. گرچه اینجور نیست که فقط برای استخر پارتی تماس بگیرند، در طول هفته هم برای غذا و قهوه به صورت اکیپی بیرون میرویم.

مهشید در باره علت برگزاری اکثر این برنامه ها در باغ هاي حاشیه استان تهران گفت: زمانی که این برنامه ها در باغ برگزار شود، حاشیه امنیت بیشتری دارد و احتمال آنکه پلیس از ماجرا مطلع شود یا همسایه ها به پلیس خبر دهند تقریباً به صفر می رسد.

مهشید افزود: در این برنامه ها بدون استرس می شود مشروب خورد و تفریح کرد. گرچه مصرف مخدر « گل» که تا پارسال در این برنامه ها بین پسرها متعارف بود، حال به دختران هم سرایت کرده و به محض این که یک نفر شروع به کشیدن می کند بقیه به سرعت در صف می ایستند تا یک کام بگیرند. درمورد سیگار کشیدن هم باید بگویم که من در هر جمعی آماده شدم نتوانستم کسی که سیگاری نباشد را پیدا کنم.

مهشید درمورد انتشار تصویر هاي‌خود در شبکه های مجازی و همین طور آگاه بودن خانواده‌اش از این موضوع گفت: مادرم درجریان تمامی برنامه ها قرار دارد و اگر مشکلی پیش بیاید، برای حل و فصل آن با مادرم تماس می‌گیریم اما اگر پدرم متوجه موضوع شود تکه بزرگم گوشم هست!

او افزود: در اینستاگرام تمامی کسانی که صفحه من را دنبال میکنند از آشنایان میباشند و مشکلی با انتشار داوطلبانه تصویر ها ندارم اما اگر یکی از دوستانم بدون هماهنگی عکسی را منتشر کند قطعا با او برخورد خواهم کرد و مجبورش میکنم تا تصویر را حذف کند. اکثر این برنامه ها در کردان، میگون، شمشک و فشم برگزار میشود.

علاقه مندی پسرها اکثر از دخترها هست
عرفان هم یک جوان ۲۴ ساله هست که برنامه هایي از این قبیل را برگزار میکند. او گفت: هدف فقط خوش گذراندن هست و از تفریح در سطح شهر و کافه ورستوران خسته شده ایم ، وقتی امکاناتی مثل باغ در حاشیه شهر تهران و استخر وجود دارد چرا ازآن بهره گیری نکنم.

وی اظهار داشت: با دختران در شبکه های مجازی و دوردور آشنا میشوم و پس از مدتی رفت و آمد، برای این برنامه از آن ها دعوت میکنم و با پیشباز از این توصیه در برنامه شرکت می کنند. او اضافه میکند که تا پارسال برای برگزاری برنامه هایي از این قبیل با دشواری های بیشتری مواجه بود چون دختر ها سخت تر خوشنود می شدند که بیایند اما سال جاری به هرکسی پیام دعوت می فرستم با آغوش باز از این دعوت پیشباز می کند.

وی درمورد انتشار تصویر ها در شبکه های مجازی گفت: اصلا مشکلی با این موضوع ندارم و خانواده‌ام در جریان تمامی موضوعات میباشند. برگزاری این برنامه ها موجب افزایش دنبال کننده هاي صفحه ام در شبکه های مجازی و در نتیجه مشهور شدنم میشود. برای برگزار کردن این مراسم هرچقدر در اینستاگرام مشهور باشی، آسان تر می تواني چنین برنامه اي را اجرا کنید.

عرفان درمورد علت افزایش علاقه‌مندی جوانان به این دست برنامه ها گفت: پسر ها اصلا مشکلی با این برنامه ها ندارند و همۀ انها تلاش دارند تا خودشان هم بتوانند استخر پارتی برگزار کنند اما دختران به علت چشم هم‌ چشمی به دنبال این برنامه ها میباشند. بعنوان مثال؛ یک دختر دوست خود را در استخر پارتی کنار یکی از همین بچه مشهور هاي مجازی می بیند

و برای آنکه از دوست خود عقب نماند کوشش میکند ارتباطی با انها پیدا کند و در برنامه ها حضور داشته باشد.این موضوع از آنجایی معلوم میشود که در هر برنامه اي من سال جاری برگزار کردم تاکید دختر ها بر گرفتن تصویر و انتشار آن در شبکه های مجازی اکثر از پسر ها هست و می‌خواهند میزان خوش گذرانی خود را به رخ رفقا خود بکشند!

نبود برنامه هاي تفریحی و اوقات فراغت کافی برای جوانان، سبب می شود آن ها برای تفریح دست به هرکار خارج از رسم وغیر اخلاقی بزنند. مخفی کاری این موضوع از خانواده ها و تغییر ساعت برنامه هایي از این قبیل از شب به ساعات صبح و ظهر باعث می شود که خانواده ها هم پیگیر جوانان خود نباشند و اصلا متوجه این عمل رخداد نشوند.

احتمالا در کنار بازرسی جدی خانواده ها لازم باشد مسوولان به چالش اوقات فراغت و نیازهای تفریحی جوانان اکثر پی ببرند و برای پیشگیری از حوادثی و مشکلاتی که بنیاد اجتماعی جامعه را تهدید می کند راهکار فوری و کارآمدتری پیدا کنند. استخر پارتی هاي پنهانی اکنون دیگر در بین بخشی از جامعه آن قباحت را ندارد تا این قبح شکنی به بخش هاي دیگر جامعه هم رسوخ نکرده باید به فکر یک برنامه ریزی «فرهنگی» بود.

مطالب مرتبط :

افشاگری بازیگر زن ایرانی از پارتی های شبانه برای انتخاب بازیگر + عکس

بی بندوباری جنسی در پارتی مختلط دانشجویی + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت دختران و پسران برهنه در استخر پارتی اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..