تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش توئیتری ظریف به مواضع اخیر ترامپ + توییت

واکنش توئیتری ظریف به مواضع اخیر ترامپ+توییتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته دونالد جان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک باشگاه خصوصی گلف در نیوجرسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گمان نمی کنم ایران به صورت کامل به توافق هسته‌ای پایند بوده باشد، بر عدم پایبندی ایران به روح برجام تاکید کرد.

پس از این سخنرانی محمد جواد ظریف در واکنش به سخنان ترامپ با انتشار پستی در صفحه توییتر خود عنوان کرد: "رییس‌جمهور آمریکا برای اجتناب از انزوا تلاش می‌کند ایران را مقصر جلوه دهد".

محمد جواد ظریف در صفحه توییتر خود نوشت:

"رییس جمهور آمریکا همواره قصد نابودی برجام را داشته است. برای اجتناب از انزوا او تلاش می‌کند ایران را مقصر جلوه دهد. سوء نیت علاوه بر نقض متن و روح برجام توسط آمریکا!"

 واکنش توئیتری ظریف به مواضع اخیر ترامپ+توییت

انتهای پیام/

ظریف: ترامپ قصد نابودی برجام را دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش توئیتری ظریف به مواضع اخیر ترامپ + توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..