تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه ماده‌ای که قاتل پروستات هستند!

استافانو تیزیانی و همکاراش، از گروه علوم تغذیه‌ و موسسه تحقیقات کودکان دل در دانشگاه تگزاس، اخیراً نتیجه تحقیقاتشون در مورد سلول‌های سرطانی رو در‌ مجله Precision Oncology منتشر کردند.
پس از سرطان پوست، سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان در بین مردان در ایالات متحدست. به گفته انجمن سرطان آمریکا، در سال گذشته ۱۶۱،۳۶۰ مورد جدید سرطان پروستات، تشخیص داده شده و احتمالا حدود ۲۶،۷۳۰ نفر از این بیماری درمان نمی‌شن.
در این تحقیق، تعدادی از ترکیبات طبیعی که باعث گرسنگی سلول‌های سرطانی تومور می‌شن و اون رو کوچک میکنند، شناسایی شد.
بر اساس این مطالعه، زردچوبه، سیب و انگور می‌تونن کلیدی برای پیشگیری و درمان یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها، یعنی پروستات باشن.

مطالعات قبلی، ترکیباتی رو در مواد غذایی گیاهی شناسایی کرده بودن که می‌تونستن خطر ابتلا به سرطان پروستات رو کاهش بدن. اما با این تحقیق مشخص شد ترکیبات موجود در زردچوبه، انگور قرمز و پوست سیب مخصوصا زمانی که با هم ترکیب می‌شن، تأثیر بسیار قوی‌تری دارن.
در این تحقیق تیزیانی و همکارانش از روش جدید غربالگری برای آزمایش ۱۴۲ ترکیب طبیعی استفاده کردن. هدف اونها، شناسایی غذاهایی که برای توقف رشد سلولهای سرطانی پروستات مؤثر هستن، بود.

By Honor Whiteman
http://www.medicalnewstoday.com/articles/317977.php

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه ماده‌ای که قاتل پروستات هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..