تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت پلیس آمریکا به پرداخت غرامت به یک زن مسلمان به خاطر کشف حجاب اجباری

در پی شکایت یک زن مسلمان سیاه‌پوست از ماموران پلیس شهر "لانگ بیچ" ایالت کالیفرنیای آمریکا به خاطر "کشف حجاب اجباری" وی، پلیس محکوم به پرداخت ۸۵ هزار دلار غرامت به این زن شد.

 پرداخت غرامت به خاطر کشف حجاب اجباری

به نقل از خبرگزاری فرانسه، به دنبال این اتفاق که در مه ۲۰۱۵ رخ داد، شورای روابط اسلامی – آمریکایی در آمریکا از مقامات شهر لانگ بیچ به نمایندگی از این زن مسلمان سیاه‌پوست به نام کریستی پاول شکایت کرد.

این شورا اعلام کرد: پاول که به دلیل اعتقادات مذهبی خود حجاب داشته از سوی ماموران پلیس در شهر لانگ بیچ مجبور به برداشتن حجاب خود در مقابل ماموران مرد و همچنین ده‌ها زندانی مرد شده است و یک شب را بدون حجاب در بازداشت بوده و این تجربه را "وحشتناک" توصیف کرده است.

به دنبال این شکایت همچنین مقام‌های شهر لانگ بیچ دست به اصلاح سیاست‌های امنیتی زده و اجازه به حفظ حجاب در بازداشت برای بازداشتی‌ها دادند.

آنها اعلام کردند که اکنون برای بازرسی از بازداشتی‌های زن و برداشتن حجاب آنها باید افسران زن استفاده شود و این کار دور از چشم افسران و بازداشتی‌های مرد صورت گیرد.

پاول گفته بود که به هنگام بازداشت شدن مقامات درخواست او را برای تفتیش شدن از سوی یک مامور زن رد کرده و اجازه به حجاب داشتنش در بازداشتگاه ندادند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

رژیم لاغری طبیعی بدون بازگشت و محدودیت وزن در 8 تا 12 روز همراه با رفع سلولیت پوستی

رژیم لاغری طبیعی بدون بازگشت و محدودیت وزن در 8 تا 12 روز همراه با رفع سلولیت پوستی

لاغری پلکانی 4 هفته ای تضمینی تا 8 کیلوگرم با رژیم غذایی پیشرفته و طب سنتی کلینیکی

لاغری پلکانی 4 هفته ای تضمینی تا 8 کیلوگرم با رژیم غذایی پیشرفته و طب سنتی کلینیکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت پلیس آمریکا به پرداخت غرامت به یک زن مسلمان به خاطر کشف حجاب اجباری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..