تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت استفاده از پلاستیک یکبار مصرف در کاستاریکا

۵۸۰۶۰۱

۲۲۶  بازدید

درحالی که همه جا از دهلی نو تا کالیفرنیا قانون ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و یکبارمصرف را تصویب کرده اند، کاستاریکا وعده بسیار بزرگتری داده است.

برترین ها: کاستاریکا یک موضع قوی دربرابر آلودگی پلاستیکی اتخاذ کرده است. این کشور که به خاطر کار باورنکردنیشان در برگرداندن جنگل زدایی شناخته شده اند اکنون به مسئله پلاستیک‌های یکبار مصرف و زباله هایی که ایجاد می‌کنند رسیدگی می‌کنند. در واقع کاستاریکا قول داده تا سال ۲۰۲۱ تمام پلاستیک‌های یکبار مصرف را ممنوع کند. درحالی که همه جا از دهلی نو تا کالیفرنیا قانون ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و یکبارمصرف را تصویب کرده اند، کاستاریکا وعده بسیار بزرگتری داده است.

ممنوعیت استفاده از پلاستیک‌های یکبار مصرف در کاستاریکا 


درب‌های پلاستیکی، لیوان‌ها و قاشق چنگل‌های یکبار مصرف همگی در این کشور آمریکای مرکزی ممنوع می‌شوند. وقتی در نظر بگیرید که هر سال ۴۰۰۰ تن زباله جامد در این کشور تولید می‌شود و ۲۰ درصد آن هرگز به مرکز بازیافت یا محل دفن زباله برده نمی‌شود و در رودخانه ها، سواحل و جنگل‌ها ریخته می‌شود، چنین اقدامی ضروری به نظر می‌رسد. دولت چند استراتژی را دنبال می‌کند که شامل بخش‌های خصوصی و دولتی خواهد شد که شامل تحقیقات نوآورانه برای جایگزینی محصولات پلاستیکی می‌شود. به طور مثال گروهی از دانشجویان درحال کار بر روی ماده‌ای از جنس موز هستند که ۵ برابر محکم‌تر از پلاستیک است و در ۱۸ ماه تجزیه می‌شود.

ممنوعیت استفاده از پلاستیک‌های یکبار مصرف در کاستاریکا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت استفاده از پلاستیک یکبار مصرف در کاستاریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..