تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات تنیس روی میز بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

مسابقات تنیس روی میز بانک قرض الحسنه‌ مهر ایران با هدف تقويت همدلي، تحکيم روحيه ورزشي و ايجاد حس رقابت سالم بين کارکنان، در آكادمي تنيس روي ميز مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد.

به گزارش شمانیوز، در این دوره از مسابقات که با حضور عیسي امامي و سليمان توکلي اعضاي هيات مديره بانک برگزار گرديد، تعدادي از كاركنان ستاد ادارات مركزي و مديريت شعب استان تهران با يكديگر به رقابت پرداختند.
در پایان این مسابقات، مصطفی حاجی براتي، احسان غلامي، رامين روح الاميني و مسعود دلدار به ترتيب مقام‌هاي اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند و جوايز آنان توسط توکلي و امامي اهدا شد.
شایان ذکر است، در این مراسم که توسط اداره توسعه سرمایه انسانی برگزار شد، عليرضا اقدامي، رييس اداره سازمان و برنامه ريزي، علي طبلشي، رييس اداره پشتيباني، حميدرضا صمدي، سرپرست اداره روابط عمومي و بازاريابي و اباذر هادي شايسته، معاون اداره حسابداري و بودجه نيز حضور داشتند.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات تنیس روی میز بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..