تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام رسمی کارمندان دولت متوقف شد

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مقام مسئول به سازمان ها و ادارات دولتی،وضعیت استخدامی کارکنان پیمانی دستگاه‌های اجرایی مشخص شد.

به گزارش شمانیوز: بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مقام مسئول به سازمان ها و ادارات دولتی، با اعلام این که تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان پیمانی دستگاه‌های اجرایی به رسمی در مشاغل حاکمیتی در سال های اجرای قانون برنامه پنجم توسعه با سازو کار پیش ‌بینی شده در تبصره ٢ ماده ۵٧ این قانون صورت می ‌پذیرفت، با پایان یافتن مهلت اجرای قانون مذکور از ابتدای سال ١٣٩۶ و تعیین نشدن ساز و کار خاص برای این مسئله در برنامه ششم توسعه، دولت در حال تدوین راهکار قانونی لازم برای تبدیل وضع استخدامی کارکنان پیمانی واجد شرایط به رسمی است بنابراین مفاد بخشنامه های قبلی در شرایط کنونی قابلیت اجرایی ندارد.

منبع:خراسان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام رسمی کارمندان دولت متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..