تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رازهایی از زندگی حرفه ای و شخصی رابین ویلیامز

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز سومین سالگرد مرگ ناگهانی رابین ویلیامز، بازیگر و کمدین مشهور هالیوودی است. سه سال پیش در چنین روزی خبر فوت این بازیگر دنیای هنر را متحیر کرد. رابین ویلیامز که از بزرگ ترین طنزپردازهای جهان بود مدتها از بیماری افسردگی رنج می برد و سرانجام به همین دلیل خودکشی کرد.

رازهایی از زندگی حرفه ای و شخصی رابین ویلیامز 

همسر این بازیگر بعد از مرگش اعلام کرد که او در مراحل اولیه بیماری پارکینسون به سر می برد و به مواد مخدر و الکل هم اعتیاد پیدا کرده بود. شاید به دلیل همه این مشکلات و افسردگی شدیدی که داشت خودش را حلق آویز کرد و زندگی را برای خودش تمام کرد.

این بازیگر به خاطر سبک بازیگری منحصر به فرد و بداهه گویی هایش و همین طور خنده ای که به میلیون ها نفر از مردم جهان اعطا کرده است به یاد آورده می شود. در ادامه نکات جالب و کمتر شنیده شده ای از زندگی این هنرمند را با هم می خوانیم.

رابین ویلیامز به زبان های انگلیسی، ولزی، ایرلندی، اسکاتلندی، آلمانی و فرانسوی تسلط داشت.

ویلیامز خود را به عنوان یک کودک آرام و بی سر و صدا توصیف می کرد. 

وقتی رابین ویلیامز از دبیرستان فارغ التحصیل شد همکلاسی هایش، پایین ترین شانس برای موفقیت را او می دانستند.

رازهایی از زندگی حرفه ای و شخصی رابین ویلیامز

وقتی ویلیامز برای اولین بار شروع به کار کرد، در خارج از شهر در موزه هنر متروپولیتن شهر نیویورک مشغول کار شد  تا درآمدی داشته باشد .

ویلیامز در ابتدا با تئاتر کمدی در سانفرانسیسکو و لس آنجلس حرفه بازیگری خود را شروع کرد . 

در سال 1978 ویلیامز در حالی که کار خود را از دست داد و با بسیاری از چالش های شخصی مواجه شده بود به مواد مخدر و مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کرده بود و بیش از دو دهه با اعتیاد مبارزه می کرد.

در 4 ژوئن 1978، رابین ویلیامز با اولین همسر خود، والری ولواردی، ازدواج کرد و پسرش  زاکاری ویلیامز در سال 1983 متولد شد.

ویلیامز گفته است که شخصیت مشهور مورد علاقه اش جک نیکلسون بازیگر مطرح هالیوودی است.

در ماه مارس سال 2009 تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و بعد ار آن گیاه خوار شد. 

رازهایی از زندگی حرفه ای و شخصی رابین ویلیامز

در طول تولید فیلم فهرست شیندلر، استیون اسپیلبرگ بارها با او تماس گرفت و صدای او را روی بلندگو گذاشت تا ویلیامز بتواند برای بازیگران و عوامل فیلمش جوک تعریف کند و حال‌وهوای آن‌ها را تغییر بدهد.

رابین ویلیامز زمان و سرمایه زیادی برای کمک به موسسات خیریه اختصاص می داد و همیشه از جنبش های اجتماعی حمایت می کرد.

در سال 1996 رابین ویلیامز به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد که کمتر بازیگری می توانست به این موفقیت برسد. او در این سال دو فیلم «جومانجی» و «پل» را به اکران درآورد و فروش بالای 100 ملیون دلار در هفته اول به دست آمد.

وی برندهٔ جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود.

 وی در زندگی شخصی سه بار ازدواج کرد و دارای سه فرزند است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رازهایی از زندگی حرفه ای و شخصی رابین ویلیامز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..