تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سوره آغاز شد

اختتامیه جشنواره تئاتر سورهبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سوره، که از 15 مرداد ماه آغاز شده بود، امروز جمعه 20 مرداد ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، رحمت امینی، فاضل نظری، کورش زارعی، اردلان شجاع کاوه و جهانبخش سلطانی داوران این دوره از جشنواره، پیمان شریعتی مدیر مجموعه تئاترشهر، مهدی شفیعی مسئول مرکز هنرهای نمایشی، سیروس همتی، امیر نصیربیگی رئیس انجمن تئاتر بسیج و اهالی تئاتر و رسانه برگزار شد.

در ابتدای مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره، آیاتی چند از قرآن کریم تلاوت شد.

سپس کورش سلیمانی، مجری مراسم اختتامیه از مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه کورش زارعی دعوت کرد.

کوروش زارعی بر روی صحنه رفت و گفت: یک اتفاقی افتاده که همه ما را تحت تاثیر قرار داده و من برای آن دلنوشته ای آماده کرده ام که برایتان می خوانم. سپس وی متنی به یاد شهیدمحسن حججی خواند و به روح او تقدیم کرد.

در ادامه یک کلیپ استانی از بخش هایی از  بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره پخش شد.

سپس فاضل نظری معاونت محترم حوزه هنری، علیرضا معینی بخش معاون اداری و مالی حوزه و مجید اصلاحی مدیر کل استان ها و مجلس برای تحویل لوح تقدیر به مدیران کل استان های کرمانشاه، اصفهان و خراسان به روی صحنه آمدند.

در این بخش از مراسم، داوران بخش تئاتر خیابانی، محمود فرهنگ، سیروس همتی، اردلان شجاع کاوه، سامان خلیلیان و امیر نصیربیگی خواسته شد برای اهدای جوایز نمایش های خیابانی به روی صحنه حضور یافتند. 

در ابتدا، لوح  طراحی فضا و صحنه به مالک آبسالان برای نمایش مثبت در منفی داده شد همچنین، دیپلم افتخار و یک سکه تمام بهار آزادی به مجتبی خلیلی و امین امینی برگزیدگان این بخش برای نمایش هفت پله تا آغاز خورشید اهدا شد.

لوح تقدیر و نیم سکه بهار آزادی به احمد جعفری برای نمایش مثبت در منفی در بخش موسیقی داده شد.

همچنین، دیپلم افتخار و سکه تمام بهار آزادی به ارسلان مهدوی برای نمایش شور سما اهدا شد.

خبر در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سوره آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..