تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده موجود افسانه‌ای در جنگل های آمریکا + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویر و ویدئویی که به تازگی توسط یک ساکن محلی و با کمک یک تلفن همراه تهیه شده است گفته می شود شاید موجود افسانه ای موسوم به " پاگنده " باشد. این ساکن محلی با دیدن این حیوان عظیم الچثه پشمالو شروع به تهیه فیلم و عکس از آن نمود.

مشاهده موجود افسانه ای عجیب در جنگل های آمریکا + تصاویر
پلیس کارولینای جنوبی با انتشار این فیلم و تصاویر از افرادی که به کوهستان می روند خواسته تا در صورت رویت این حیوان به سمت آن شلیک نکنند. پلیس آمریکا ابراز امیدواری کرده سرانجام بتوان ثابت کرد که هنوز پاگنده ها در این کشور حضور دارند.

مشاهده موجود افسانه ای عجیب در جنگل های آمریکا + تصاویر

پیشتر و در ماه فوریه نیز جای پای حیوانی عجیب که گفته می شد ممکن است یک پاگنده باشد در زمین های پوشیده از برف منطقه " سانیس لوپ " در اطراف واشینگتون پیدا شد. فاصله این جا پاها از یکدیگر بیش از 80 سانتی متر بود.

"پائول گراوس "، محقق پاگنده ها با بررسی این جای پاها ابراز امیدواری کرده بود  این جای پاهای عجیب متعلق به یک پاگنده باشد و بتوان با بررسی آن وجود آنها را ثابت کند. وی با  اندازه گیری دقیق آنها و  با توجه به شکل و وضعیت منظم آنها مدعی شده بود  این جای پاها متعلق به یک انسان معمولی نیست و مطمئنا متعلق به یک  موجود انسان نمای عظیم الجثه است."

مشاهده موجود افسانه ای عجیب در جنگل های آمریکا + تصاویر

انتهای پیام/

مشاهده پاگنده در جنگل های آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده موجود افسانه‌ای در جنگل های آمریکا + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..