تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه گرانبهای شاه عباسی به تزار روسیه +عکس

هدیه گرانبهای شاه عباسی به تزار روسیه +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهدی سنایی سفیر کشورمان در روسیه که  جزو دیپلمات های فعال در شبکه های اجتماعی است و هر از چندگاهی با به اشتراک گذاشتن مطالب فرهنگی و سیاسی و ... از محل ماموریت خود با کاربران ،دنبال کننده گان خود را با مطالبی جذاب آشنا می کند در جدیدترین مطلب کانال تلگرامی خود به هدیه شاه عباسی به تزار روسیه پرداخت و نوشت:

از مجموعه هدایای ایرانی در دربار پادشاهان روس
«زین اسب سلطانی» هدیه شاه عباس به تزار روس
این هدیه گرانبها که استادان ایرانی در ساخت آن از چوب، طلا، مخمل و سنگهای گرانبها استفاده کرده اند، در سال 1590 میلادی(969- 968 هجری شمسی) توسط شاه عباس اول صفوی به تزار روس «فئودور ایوانوویچ» به نشان دوستی دو کشور هدیه داده شده است.
طول این زین 47 سانتیمتر، ارتفاع جلوی زین 31 سانتیمتر و ارتفاع پشت زین 23 سانتیمتر می باشد.
این اثر گرانبها از سال 2006 به موزه «تالار سلاح» کاخ کرملین در مسکو انتقال داده شده و در معرض عموم قرار گرفته است.

هدیه گرانبهای شاه عباسی به تزار روسیه +عکس

انتهای پیام/

هدیه شاه ایرانی به تزار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه گرانبهای شاه عباسی به تزار روسیه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..