تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار حذف واژه «طلاق» از شناسنامه زنان مطلقه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سلمان خدادادی با یادآوری تلاش دولت برای ارایه لایحه حذف طلاق از شناسنامه زنان مطلقه، افزود: یکی از اثرات روانی و منفی در ذهن و وجود زنان واژه کلمه طلاق در شناسنامه است که البته واقعیت را کتمان نمی کند و در ازدواج های مجدد اثر منفی ندارد.

وی ادامه داد: حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه به منزله کتمان ازدواج نیست و این امکان وجود دارد تا در صورت لزوم از ثبت احوال استعلام صورت گیرد.

خدادادی تصریح کرد: دولت در صدد ارایه لایحه ای است که زمانی که ازدواج منجر به طلاق شد واژه طلاق از شناسنامه حذف شود تا اثرات منفی را بر زنان باقی نگذارد.

وی یادآور شد: زنان بعد از طلاق به همسر قبلی خود تعلق ندارند لذا لزومی برای ذکر نام همسر در شناسنامه آنها وجود نخواهد داشت بر این اساس می توان با اتخاذ تدابیری واژه طلاق از شناسنامه حذف شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: نبود واژه طلاق اثرات مثبت روحی و روانی زیادی دارد و به نظر می رسد اقدام دولت در ارایه لایحه حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه تصمیم درست و تاثیرگذاری است.

منبع:مهر

انتهای پیام/

حذف واژه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه تصمیمی درست و تاثیرگذار

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار حذف واژه «طلاق» از شناسنامه زنان مطلقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..