تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی دایی به پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان

واکنش علی دایی پس از پیروزی برابر سایپابه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر، روز گذشته (پنج‌شنبه) از ساعت 20:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سایپا رفت که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان دایی به پایان رسید.

پس از این پیروزی علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا تصویری از یاران خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر و بابت اینکه به بازیکنان جوان تیمش میدان داده ابراز خوشحالی کرد.

علی دایی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

" خدا را شكر می كنم ، به بازيكنان جوانم ميدان دادم و خوشحالم جواب اين اعتماد را گرفتم، تيم ما جوانترين تيم ليگ است و به زمان بيشتر برای هماهنگی احتياج دارد."

واکنش علی دایی پس از پیروزی برابر سایپا

انتهای پیام/

تمجید اینستاگرامی علی دایی از جوانان تیمش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی دایی به پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..