تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت واقعی ناراحتی منشا بعد از بازی با نفت +عکس

علت واقعی ناراحتی منشا بعد از بازی با نفت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که شب گذشته با نفت تهران داشت، موفق شد همانند بازی سوپر جام، این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

پس از پایان این بازی، گادوین منشا که در دقیقه 70 به جای علی علیپور وارد زمین شده بود، در جشن خوشحالی بازیکنان پرسپولیس شرکت نکرد و گفته شد که این اقدام به دلیل عصبانیت از پاس ندادن محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به او در حین بازی است.

حسین ماهینی پس از این اتفاقات با انتشار پیامی در توئیتر خود به شایعات ناراحتی منشا از پاس ندادن به او پایان داد و نوشت: "منشا چون هفته قبل تست دوپینگ داد و امشب هم اسمش در اومد عصبی بود، الکی هر خبری میاد بیرون که نباید باور کرد یه سری دوست از دشمن هم بدترن".

 علت واقعی ناراحتی منشا بعد از بازی با نفت +عکس

انتهای پیام/

حسین ماهینی علت عصبانیت گادوین منشا را اعلام کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت واقعی ناراحتی منشا بعد از بازی با نفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..