تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی به خندوانه باز شد/ پایان استندآپ کمدی مردمی با وعده‌های انتخاباتی!

کنایه کمدین خنداننده‌شو به ماجرای سلفی نمایندگان با موگرینی/ پایان استندآپ کمدی مردمی با وعده‌های انتخاباتی!به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته فینال خنداننده‌شو در سالن همایش‌های برج میلاد، با حضور بیشترین تماشاگر به روی آنتن رفت.

فینالیست‌های خندوانه هر کدام با حضور روی صحنه آخرین استندآپ کمدی خود را به اجرا گذاشتند.

مجید افشاری اولین نفری بود که به روی صحنه آمد و این بار در کنار مقوله ازدواج، به دغدغه‌های جوانان پرداخت و در آخر با زبان طنز، برای جمع کردن آرای مردمی وعده های انتخاباتی داد و با امیر مهدی ژوله که خود از کمدین های خندوانه است، شوخی کرد.

افشاری که بیشترین بخش داستانی اجرای استندآپ کمدی خود را روی مسائل روز متمرکز کرده بود، با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور، از جای خالی عباس جدیدی و سلفی گرفتن نمایندگان با موگرینی گفت.

وی در این باره گفت: من چه چیزی از خانم موگرینی کمتر دارم؟ رفت آنجا همه ریختند دورش، عکس می‌گرفتند. کم مانده بود زیر دست و پا بماند. یکی نبود از آنها بپرسد این عکس‌ها را برای چی می‌خواهید؟ می‌خواهید بگذارید اینستاگرام بنویسید 'من و خانم موگرینی یهویی'؟! فقط شانس آوردیم یکی از کشتی‌گیرهای معروف‌مان آنجا نبود کنار خانم موگرینی!

کمدین خنداننده شو با اشاره به مسائل روز جامعه استندآپ کمدی خود را به پایان رساند و گفت: اجرای من به پایان رسید ولی این بار برای ماندگار شدن اجرایم سی ثانیه جلوی ملت ایران زانو می زنم. پس از اجرای افشاری، داوران با نگاهی مثبت به اجراهایش، او را برای ادامه این مسیر تشویق کردند.

پس از یک رفت و برگشت رسانه‌ای، بخش‌هایی از تمرین‌ میثم درویشان‌پور و اشکان خطیبی به نمایش درآمد. سپس دومین فینالیست خنداننده شو روی صحنه برج میلاد حاضر شد.

درویشان‌پور اجرای خود را با موضوع استندآپ کمدی مجید افشاری (ازدواج) آغاز کرد و با اشاره به گریه‌های پندار پسرش، کنایه‌ای به اجرای احسان علیخانی در برنامه ماه عسل زد. همچنین در ادامه از مراحل تربیت فرزندان گفت.

درویشان‌پور در پایان بیان کرد: این سالن جایی است که بزرگان زیادی در آن اجرا کردند و من افتخار می‌کنم روی این صحنه هستم.

پس از پایان اجرای کمدین خنداننده شو، جوان اظهار داشت: اجرای امشب و شانزده نفر دیگر به ما ثابت کرد که می‌توانیم به پتانسیل‌های جوانان خود اعتماد کنیم. از این به بعد در خندوانه به روی شما باز است و شما از کمدین‌های کشور هستید.

احسان کرمی هم در پایان گفت: میثم درویشان‌پور و مجید افشاری تا یکشنبه باید منتظر آرای مردم باشند. خنداننده شو امشب کار خود را به پایان برد. حالا دیگر نوبت رأی منصفانه مردم هستیم تا در برنامه‌ای خیلی ویژه نفر برتر را معرفی کنیم.

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/

خنداننده شو به پایان رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی به خندوانه باز شد/ پایان استندآپ کمدی مردمی با وعده‌های انتخاباتی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..