تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه کارگردان فیلم انتخاباتی رئیس جمهور به شهردار جدید تهران

کنایه کارگردان فیلم انتخاباتی رئیس جمهور به شهردار جدید تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از کش و قوس های فراوان، منتخبان شورای پنجم شهر تهران محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کردند. پس از اینکه نجفی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد، بسیاری از چهره ها به این انتخاب واکنش نشان دادند.

یکی از افرادی که به انتخاب محمد‌علی نجفی به عنوان شهردار تهران واکنش نشان داد، حسین دهباشی است. وی در توئیتر خود ، پستی کنایه آمیز خطاب به شهردار جدید تهران منتشر کرد :

" جناب دکتر نجفی عزیز، شهرداری تهران مبارک و برازنده تان. اما شما که در آرامش میراث فرهنگی تاب نیاوردید، چه می‌کنید با استرس مدیریت تهران؟ "

 کنایه کارگردان فیلم انتخاباتی رئیس جمهور به شهردار جدید تهران

 

انتهای پیام/

واکنش حسین دهباشی به انتخاب نجفی به عنوان شهردار تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه کارگردان فیلم انتخاباتی رئیس جمهور به شهردار جدید تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..