تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت دردناک اسارت از زبان روستائیان آزاده شده میرزا اولنگ+ فیلم

روایت دردناک اسارت از زبان روستائیان آزاده شده میرزا اولنگ+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 14 مرداد ماه بود که طالبان و داعش با حمله به منطقه شیعه نشین میرزا اولنگ در افغانستان این منطقه مهم را در شهر سرپل به کنترل خود درآورده و دست به قتل عام مردم بی گناه زدند.

در این عملیات تروریستی و پس از تسلط داعش و طالبان بر این منطقه 50 غیرنظامی را به صورت گروهی تیرباران کرده و 150 خانواده را به اسارت درآوردند.

روز گذشته زهیر ودات از مقامات کشور افغانستان از آزادی تعدادی از روستائیان گروگان‌گرفته شده خبر داد و گفت این گروه وارد شهر سرپل شده اند اما متاسفانه هنوز عده ای از مردم در گروگان داعش هستند.

کشتار مردم میرزا اولنگ از زن و کودک گرفته تا مردان و زنان مسن بسیار در شبکه‌های اجتماعی با واکنش مواجه بود، کاربران شبکه‌های اجتماعی با مردم افغانستان همدردی کرده و با پُست‌های مختلف از داعش و طالبان و البته حامیان آنها اعلام انزجار کردند.

مردم آزادشده میرزا اولنگ شرایط سخت اسارت در چنگال داعش  را با سوز و درد خاصی روایت می کنند.

نحوه اسارت این مردم بی گناه را از زبان خودشان در فیلم زیر ببینید.

انتهای پیام/

روایت تلخیِ اسارت از زبان اسیران آزاد شده میرزا اولنگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت دردناک اسارت از زبان روستائیان آزاده شده میرزا اولنگ+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..