تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال امام حسین (ع) از شهید محسن حججی در لحظه شهادت+ عکس

تصویرسازی زیبای استقبال امام حسین (ع) از شهید محسن حججی در لحظه شهادت+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حین درگیری مدافعان حرم اهل بیت در سوریه با گروه تروریستی داعش، این گروه تکفیری مدعی شد که یک رزمنده ایرانی را در مرز عراق و سوریه به اسارت گرفته و روز بعد از این ادعا وی را به شهادت رساند و تصاویری جانسور از پیکر بی سر این مدافع حرم را منتشر کرد.

نحوه شهادت محسن حججی این شهید والامقام در فضای مجازی و در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت به خصوص آنکه در زمان ادعای اسارت وی از سوی داعش عکسی از شهید حججی در چنگال داعش منتشر شد اما نگاه پرصلابت و مقتدرانه این شهید در زمان اسارتش تحسین همگان را برانگیخت.

بسیاری از واکنش‌های کاربران به نحوه شهادت شهید حججی و انتشار عکس پیکر بدون سر وی از ارادت این مدافع حرم به امام حسین (ع) و خاندان ایشان اشاره داشت ، عده ای با انتشار پست‌های گوناگون نوشتند: "عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است".

در میان تصاویر متعددی که از این شهید منتشر شده است یک تصویرسازی زیبا از حسن روح الامین به چشم می خورد، تصویرسازی که نشان می‌‌دهد حضرت اباعبدالله در زمان شهادت به استقبال این شهید آمده است.

این تصویر سازی زیبا را در ادامه ببنید.

تصویرسازی زیبای استقبال امام حسین (ع) از شهید محسن حججی در لحظه شهادت+ عکس

انتهای پیام/

تصویرسازی زیبا از شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال امام حسین (ع) از شهید محسن حججی در لحظه شهادت+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..