تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهیدتون چقدر گرفته؟ + فیلم

نماهنگ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند روز گذشته اخبار و تصاویر اسارت تا شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، موجب برانگیخته شدن موج احساسات مردم و کاربران فضای مجازی شده است .

شهیدی که لحظاتی قبل از شهادت با صلابتی خاص به لنز دوربین نگاه میکند و همچون مقتدایش امام حسین علیه السلام با سر بریده به دیدار محبوب می‌رود.

این شهید بزرگوار در عملیاتی در مرز عراق و سوریه به اسارت حرامیان داعش در آمد و تروریست ها برای اعلام خبر شهادتش عکسی از وی منتشر کردند که  به تصویری غرورآفرین برای ایرانیان تبدیل شد.

با شروع موج واکنش ها به شهادت این شهید دلاور اصفهانی  که در عرصه جهاد فرهنگی و سازندگی در قالب اردوهای جهادی فعالیت گسترده ای نیز داشت، نماهنگی بین کابران فضای به طور وسیعی دست به دست می شود؛ فیلمی که به برخی صحبت های معمولا ندانسته و بعضا مغرضانه درباره حقوق و مزایای شهدای مدافع حرم  که عملا به زخم زبانی برای  خانواده این  شهدا تبدیل شده است ، اشاره دارد.

 نماهنگ زیبای " شهیدتون چقدر گرفته "  جوابی صمیمانه  به کسانی است که این ذهنیت اشتباه  در آنان شکل گرفته است .

این نماهنگ را در زیر مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

دانلود نماهنگ شهیدتون چقدر گرفته؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهیدتون چقدر گرفته؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..