تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند عجیب روستاییان برای مقابله با حیوانات درنده +فیلم

ترفند عجیب روستاییان برای مقابله با حیوانات درنده+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روستاییان ژاپن که مدتهاست از حمله شبانه حیوانات وحشی به ستوه آمده اند، از فناوری یاری گرفتند و از رباتی گرگ نما برای نگهبانی در مزارع خود برای ترساندن درندگان استفاده کردند، "Super Monster Wolf" با پوست سیاه پوشانده شده و قامت بزرگش، تقریبا با یک گرگ بزرگسال مو نمی‌زند.

دندان‌های تیز مصنوعی و چشمان قرمز رنگ این ربات موجب وحشت حیوانات درنده ای که شبانه به روستاییان و مزارع آنها هجوم می آورند شده است، از دیگر ویژگی های رعب‌آور این گرگ فلزی می توان به زوزه کشیده آن اشاره کرد، البته لازم به ذکر است که این ربات صداهای دیگری مانند تیراندازی و حتی صدای انسان را تقلید می‌کند.

کافی است تا کوچکترین حرکتی در نزدیکی این ربات انجام شود تا سنسورهای مادون قرمز، سیگنال ها را ثبت کنند و اقدامات پیش فرض و تعریف شده ربات گرگ نما آغاز شود.

انتهای پیام/

ربات گرگ نما برای ترساندن حیوانات درنده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند عجیب روستاییان برای مقابله با حیوانات درنده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..