تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سند علاقه ویژه برانکو به یک بازیکن

به احتمال فراوان در بازی با نفت تهران شاهد بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب اصلی سرخپوشان خواهیم بود.

به گزارش شمانیوز: کمال که اواخر فصل گذشته ناچار به جراحی کتفش شد، تا این واخر دوره نقاهتش را پشت سر می‌گذاشت و برانکو اصلا دلش نمی‌خواست روی این بازیکن ریسک کند. حالا اما با توجه به مصدومیتی که برای ربیع‌خواه پیش آمده، شاهد فیکس شدن کمال خواهیم بود. برانکو کلا علاقه زیادی به این بازیکن دارد و اصلا همین علاقه باعث شد نوراللهی دلسرد شود و تصمیم بگیرد به خدمت سربازی برود. ایوانکوویچ بعد از بازی تراکتورسازی هم در نشست خبری مدعی شد کامیابی‌نیا بازیکن «فیکس» پرسپولیس است؛ عبارتی که کمتر بر زبان مربی کروات جاری می‌شود و او قبلا فقط یک بار دیگر در مورد مهدی طارمی آن را به کار برده بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سند علاقه ویژه برانکو به یک بازیکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..