تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن قرار بود زیبا شود اما.... + تصاویر

ساعت 24- در این عمل جراحی قرار بود رگ های برآمده اطراف گیجگاه این زن جوان توسط جراح محو شود اما پایان تلخی در انتظار او بود.

بکش و خوشگلم کن /این زن قرار بود زیبا شود اما.... + تصاویر

زن 27 ساله چینی که به امید زیبایی خود را به تیغ جراحان سپرده بود نمی دانست چه سرنوشت تلخی انتظارش را می کشد.
در این عمل جراحی قرار بود رگ های برآمده اطراف گیجگاه این زن جوان توسط جراح محو شود. اما این جراحی زیبایی که در کلینیکی در شهر گوآنگ ژی چین انجام شد ناموفق بود و جان وی را به خطر انداخت. هنگام عمل، جراح در حالی که تلاش می کرد تا سلول های چربی را از پای این زن به قسمت گیجگاه وی تزریق کند ناگهان تعدادی از این سلول های چربی از راه رگ های خونی سر وی وارد مغزش شد.

6602567_226
سر این زن به علت فشار زیاد بسیار متورم شده و نیمه چپ بدن وی نیز کاملا فلج شد و وی به کما رفت. در ادامه وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و جراحان با انجام چهار عمل جراحی تلاش کردند تا این سلول های چربی را از مغز وی خارج کنند.
در حالی که پلیس Police پزشک جراح کلینیک را بازداشت کرده، هنوز از سرنوشت این زن جوان اطلاعی در دست نیست.6602566_431

 رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن قرار بود زیبا شود اما.... + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..