تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیره سر لاغری وارد بازار شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این وسیله، نوعی گیره سر است که قابلیت استفاده برای مردان و زنان را دارد و با ارسال سیگنال‌هایی به مغز می‌تواند اشتهای افراد را کنترل و به وزن کم کردن آن‌ها کمک کند.

تیتر یک:این گیره سر وزنتان را پایین می‌آورد+تصاویرتیتردو:بدون رژیم غذایی با استفاده از این گیره سر لاغر شوید+تصاویر
این دستگاه همچنین میزان سوختن چربی‌های بدن را از طریق تحریک هورمون‌های متابولیک افزایش می‌دهد و به این ترتیب باعث کاهش وزن افراد می‌شود.

اساس کار این دستگاه تحریک منطقه هیپوتالاموس مغز است که مسئول کنترل اشتها، احساس گرسنگی و سیری در افراد است.

تیتر یک:این گیره سر وزنتان را پایین می‌آورد+تصاویرتیتردو:بدون رژیم غذایی با استفاده از این گیره سر لاغر شوید+تصاویر
استفاده کنندگان از این وسیله تا ۱۶ درصد دچار کاهش وزن به وی‍ژه در ناحیه شکم شده اند.

این دستگاه به نام Modius، نوعی هدست محرک مغز است و سازندگان آن ادعا می‌کنند آسیبی به مغز نمی‌رساند.

مزیت استفاده از این دستگاه شیوه لاغری غیر تهاجمی آن است که سبب می‌شود فرد بدون جراحی یا گرفتن رژیم‌های لاغری سنگین به تناسب اندام مورد نظرخود دست یابد.

این دستگاه ساخت دانشمندان دانشگاه سن دیه گو (UCSD) است و با قیمت ۱۹۰ پوند دربازار‌های جهانی وجود دارد.

برای رسیدن به تناسب اندام توسط این دستگاه فرد بایدبه مدت چهار ماه هرروز ۴۵ دقیقه از این دستگاه استفاده کند تا نتیجه آن بر وزن خود را مشاهده کند، همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد و فرد می تواند تنظیمات مورد نظرخود را از طریق تلفن همراه انجام دهد.

تیتر یک:این گیره سر وزنتان را پایین می‌آورد+تصاویرتیتردو:بدون رژیم غذایی با استفاده از این گیره سر لاغر شوید+تصاویر
کارشناسان هدف از ساخت این وسیله را کمک به کاهش وزن میلیون‌ها انسان در سراسر جهان دانسته اند که با مشکل چاقی و اضافه وزن مواجه بوده و در اثرآن به انواع بیماری‌ها از جمله سرطان و مشکلات قلبی عروقی دچار می‌شوند.

این محصول پس از تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA فروش جهانی خود را آغاز کرده است و از قالب یک وسیله آزمایشگاهی و قابل استفاده در محیط‌های بیمارستانی به یک وسیله پیشرفته و مدرن لاغری تبدیل شده است.

منبع: dailymail

انتهای پیام/

بدون رژیم غذایی با استفاده از این گیره سر لاغر شوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیره سر لاغری وارد بازار شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..