تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش یک روحانی معروف به دو عکس متفاوت معاون رییس جمهور+تصویر

واکنش یک روحانی معروف به دو عکس متفاوت معاون رییس جمهور+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز گذشته لعیا جنیدی با حکم حسن روحانی به سمت معاون حقوقی دولت دوازدهم منصوب شد. پس از این حکم عکس‌هایی از وی به همراه رزومه کاری‌اش در شبکه‌های اجتماعی و فضای وب منتشر شد که البته دو نوع پوشش جنیدی با چادر و پوشش مانتو واکنش‌هایی را به همراه داشت.

محمدرضا زائری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به اینکه جنیدی به اقتضای مصئولیتش مجبور به انتخاب پوشش چادر شده است، نوشت:

" اگر این خبر درست باشد که خانم دکتر جنیدی به خاطر اقتضای مسؤولیت جدیدشان مجبور شده اند پوشش چادر را انتخاب کنند خیلی باعث تأسف است و نشان می دهد مسؤولان کشور که احتمالا هدف ترویج حجاب اسلامی را دارند متوجه نیستند که این کار نه تنها هدف آنها را محقق نمی کند بلکه اثر تخریبی برای ارزشهای دینی در افکار عمومی دارد. کمترین پیام این تغییر آن است که حجاب یک ظاهرسازی فرمایشی و رسمی است نه یک اعتقاد و سبک زندگی، و آن وقت به کسانی که خارج از کشور برهنه می شوند هیچ ایرادی نمی توان گرفت! و اصلا در آن صورت آقایان رد صلاحیت خانم مینو خالقی را چه گونه توجیه خواهند کرد؟وضعیت بلاتکلیف ما در انتشار عکس مرحوم مریم میرزاخانی یا موضوع خانم نامداری و ... ناشی از همین سیاست هاست!".

واکنش یک روحانی معروف به دو عکس متفاوت معاون رییس جمهور+تصویر 

انتهای پیام/

زائری به پوشش اجباری چادر برای معاون رئیس جمهور واکنش نشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش یک روحانی معروف به دو عکس متفاوت معاون رییس جمهور+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..