تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام به مبارزه علیه تروریست ها می رود

تلگرام به مبارزه علیه تروریست ها می رودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز قبل پیام رسان تلگرام در اندونزی مسدود شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور علت آن را استفاده گروه‌های تروریستی از این نرم افزار اعلام کرد.

مسئولان وزارتخانه مربوطه می گویند گروه‌های افراطی از تلگرام برای برقراری ارتباط و رساندن دستورالعمل به نیروهای خود استفاده می کنند. پس از دسترس خارج کردن تلگرام در اندونزی پاول دورف در بیانیه ای اعلام کرد: تلگرام بشدت رمزگذاری شده و حافظ حریم خصوصی است اما ما با تروریست ها دوستی نداریم و هر ماه صدها کانال عمومی مرتبط با داعش را حذف می کنیم.
مسئولان شرکت تلگرام می گویند بر اساس لیست دولت اندونزی، کانالهای با محتوای تروریستی که در دسترس عموم بوده را حذف کرده اند. این سرویس اعلام کرد با تشکیل تیمی آشنا به زبان و فرهنگ اندونزی به روند حذف این کانالها سرعت خواهد بخشید.

علاوه بر اینکه پیام ها در این پیام رسان کدگذاری می شوند، کانالهای تلگرام می توانند تعداد نامحدودی عضو داشته باشند و همین موضوع باعث شده تا داعش به جز استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر برای تبلیغات از نرم افزارهای رمزگذاری شده ای مانند تلگرام برای برقراری ارتباط و ارسال دستورالعمل های خود استفاده کند. این گروه پس از حذف هر یک از کانالهای تلگرامی خود آنرا با چندین کانال عمومی مشابه و با محتوای یکسان جایگزین می کند.

گفتنی است ؛ مقامات امنیتی روسیه اعلام کرده بودند که در حملات بمب گذاری در سن پطرزبورگ مهاجمین برای برقراری ارتباط از تلگرام استفاده کرده بودند.

انتهای پیام/

مقابله تلگرام با تروریست ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام به مبارزه علیه تروریست ها می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..