تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری ناب از محسن حججی شهید بی‌سر مدافع حرم

تصاویری ناب از محسن حججی شهید بی‌سر مدافع حرمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرگ روزی به سراغ همه خواهد آمد، تو اما خود به سراغش رفتی. اعداد عمرت آنقدر به درازا نکشیده که بگویم زندگی سیرابت کرده بود و دیگر چیزی برای جلوه‌گری نداشت؛ هنوز خیلی جوان بودی! کودکت تازه می‌خواست برایت دلبربایی کند، تازه می‌خواست پا به پایت راه رفتن بیاموزد. چه شد...، چه دیدی که اینچنین دست از جان شستی.

آدمیزاد خصلت آدمی دارد؛ ترس، خودخواهی، وابستگی؛ تو چرا اینچنین نبودی؟ ......می‌دانم، جواب تمام اینها را می‌دانم. تو هم، هم‌قصه کربلاییان شدی و شاگردی در مکتب حسین (ع) را آموختی؛ درسی که حسین ابن علی (ع) و 72 یارش با خون خود در سرزمین کربلا نوشتند تا هیچ پاک‌کنی نتواند آن را پاک کند؛ قصه‌ای که هنوز بعد از گذشت هزاران سال، زنده است و  یکه‌تاز بازار عشق.

مولایت از خانه و کاشانه گذشت؛ تو نیز هم. آقایت رو در روی شامیان زمان ایستاد؛ تو نیز هم. سرورت سر داد؛ تو هم سرت را دادی و این حرامیان دنیا، پیش شما لشکریان خدا چقدر حقیرند...

گفتنی است؛ شهید محسن حججی، جهادگر 25 ساله اهل اصفهان، چند روز پیش در مرز سوریه با عراق به دست گروهک تروریستی داعش افتاد و دو روز بعد در حالی که سر از بدنش جدا شد مفتخر به مقام شهادت نائل آمد.

 محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

محسن حججی

 

انتهای پیام/

 

شهید محسن حججی در قاب تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری ناب از محسن حججی شهید بی‌سر مدافع حرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..