تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو از اولین گوشی مجهز به اندروید خالص خود رونمایی کرد

لنوو سرانجام به وعده‌ی خود تحقق بخشید و اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید خالص را با نام کی 8 نوت معرفی کرد.

کمپانی لنوو با وجود تصاحب موتورولا، همچنان به تولید و فروش گوشی‌ هوشمند تحت برند خود ادامه می‌دهد. این شرکت اخیرا تأیید کرده است که از این به بعد قصد دارد از اندروید خالص در گوشی‌های هوشمندش استفاده کند و اکنون با معرفی کی ۸ نوت (K8 Note)، این تصمیم خود را عملی کرد.

کی ۸ نوت، یک دستگاه میان‌رده با مشخصات متوسط است. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر LCD با فناوری IPS و وضوح تصویر Full HD و پردازنده‌ی مدیاتک مدل Helio X23 بهره می‌برد. این گوشی همچنین با دو ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت و حافظه‌ی رم ۳ و ۴ گیگابایت قابل سفارش خواهد بود.

کی ۸ نوت از دوربین دوگانه‌ی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. باقی امکانات آن پورت میکرو یواس‌بی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، سنسور اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است.

گوشی‌های هوشمند پیشین لنوو مجهز به رابط کاربری Vibe Pure بودند، اما این شرکت در واکنش به درخواست کاربران خود، استفاده از آن را کنار گذاشت و به اندروید خالص روی آورد. کی ۸ نوت اولین گوشی هوشمند این شرکت محسوب می‌شود که اندروید خالص نوقا نسخه ۷.۱.۱ را اجرا می‌کند.

این دستگاه فعلا در انحصار آمازون هند است و برنامه‌ی لنوو برای عرضه‌ی آن در بازارهای دیگر هنوز مشخص نیست. در نهایت قیمت پایه‌ی این گوشی از ۲۰۳ دلار آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو از اولین گوشی مجهز به اندروید خالص خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..