تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ساحل امن» کماکان منتظر دریافت پروانه نمایش/ «بازگشته» آماده پخش در تلویزیون

تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«ساحل امن» کماکان منتظر بازبینی و دریافت پروانه نمایش/ «بازگشته» آماده نمایش در تلویزیونروح‌الله خوشکام تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «ساحل امن» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم کماکان در انتطار بازبینی و دریافت پروانه نمایش است تا پس از آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای اکران را انجام دهیم.

وی همچنین درباره ساخت و نمایش تله فیلم «بازگشته» اذعان داشت: این فیلم آماده نمایش است و برای پخش در تلویزیون ارائه داده‌ایم.

گفتنی است؛ «ساحل امن» به کارگردانی کرامت پورشهسواری و تهیه‌کنندگی روح‌الله خوشکام از موضوع توطئه سیاسی- پلیسی بهره می‌برد و روایتگر یک باند تروریستی و جاسوسی است که با حمایت ناوهای بیگانه قصد ورود به کشور و به هم ریختن امنیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری دارند.

«ساحل امن» در لوکیشن‌های دریایی جزایر لارک، هرمز، قشم، تنگه هرمز، سواحل بندرعباس و میناب فیلمبرداری شده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت نمایش دو فیلم ساحل امن و بازگشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ساحل امن» کماکان منتظر دریافت پروانه نمایش/ «بازگشته» آماده پخش در تلویزیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..